شما اینجا هستید » ابزار هایپر / ابزارالات / متعلقات / ابزار جابجایی شیشه

ابزار جابجایی شیشه

ابزار جابجایی شیشه

شیشه ها اجسام کاربردی در صنعت ساختمان به شمار میروند که دارای طول و وزن های مختلف می باشند. جابجایی شیشه مخصوصا در ابعاد بزرگ و سکوریتی که وزن بالایی دارند؛ کاری دشوار است. وقتی عرض شیشه بزرگ و قابل دریافت آن با اطمینان نیستید. نیاز است که از ابزار مناسب برای حمل آن استفاده و از آسیب رسانی به خود و شیشه جلوگیری نمایید. در این قسمت ابزار جابجایی شیشه در هر سایزی را به شما معرفی می نماییم. در نظر بگیرید که دارای سه مدل است که با توجه به وزن ها متفاوت است.

ابزار جابجایی شیشه

شیشه ها دارای نوع های معمولی تا امنیتی ، دو جداره و نشکن با قطر ها مختلف می باشد. حتی در نوع های معمولی ، جابجایی آنان با دست خطرناک است. از این سو امکان بریدن دستان ، شکستن شیشه و بسیاری از موارد دیگر است.

اگر قصد جابجایی این محصولات از شیشه بری به ساختمان و طبقات بالا را دارید. در این مواقع احتمالات نیز بیشتر است که کار عقلانی استفاده از ابزار مخصوص است.

ابزار فوق به نام قاپک شیشه معرفی میگردد که در سه مدل عرضه می شود. برای شیشه های معمولی و یا هر نوع شیشه ای با وزن پایین از نوع تک آن استفاده می گردد.

قاپک

نحوه استفاده از ابزار جابجا کننده شیشه

استفاده از ابزار فوق بسیار ساده است. در واقع به عنوان یک مکنده عمل می نماید. ابزار جابجاکننده دارای یک دسته و یک لاستیک چسبیده است.

ابزار به روی شیشه بدون فضای خالی ، سوراخ قرار می گیرد. وقتی دسته را به سمت عقب بکشانید. باعث مکش و جذب شیشه می گردد.

این ابزار سالیانیست که در حال استفاده و مورد تایید مصرف کنندگان قرار دارد. فقط چند نکته است که نیاز به انجام آنان در خرید محصول می گردد.

  • محصول با کیفیت خریداری کنید.
  • مکان استفاده را تمیز نمایید.
  • از استفاده به روی شیشه چرم خودداری شود.
  • با توجه به وزن از نوع تک و دو قلو یا سه قلو استفاده شود.