شما اینجا هستید » ابزار هایپر / ابزارالات / ابزار برش کاشی و سرامیک

ابزار برش کاشی و سرامیک

ابزار برش کاشی و سرامیک

ابزار هایپر در راستای برش کاشی و سرامیک محصولات بسیاری از نوع دستی تا برقی را عرضه می نماید. بسیاری از این محصولات در فروشگاه آنلاین ما به صورت اینترنتی قیمت گذاری می گردد. فعالیت درون ساختمان از کاشی و سرامیک برای زیبا سازی استفاده می گردد. همواره آنان به صورت کامل قبل نصب نیست. بلکه به دلیل اندازه گیری نیاز به برش برخی از آنان و نصب می باشد. از این رو در راستای راحتی و انجام فعالیت ، ابزار هایی در این زمینه تولید و روانه بازار گردیده است.

دستگاه برش کاشی و سرامیک

به دستگاه های فوق نام کاشی بر ، سرامیک بر نیز تلقی می گردد. نام ثابتی درج نگردیده است. فقط با توجه به اینکه فعالیت آنان در زمینه برشکاری کاشی و سرامیک به شمار میرود. از آن به عنوان برش فوق تلقی می شود.

کاشی و سرامیک از جمله مصالح ساختمانی هستند که نقش بسیار ویژه ای در زیباسازی نمای بیرونی و داخلی ساختمان ها دارند. به طوری که وقتی از کاشی و سرامیک حرفی به میان می آید بناهای قدیمی با زیبایی وصف ناپذیر در ذهن ها تداعی می شود؛ آمیخته از هنر و مهارت استادانی که کاشی های رنگ آمیزی شده را با مهارت هرچه تمام برش داده و در کنار هم قرار داده اند.

سرامیک بر چاک مویی 25 سانت کاوش KAWOSH

این هنر در عصر ما نه تنها از بین نرفته است بلکه متخصصان را وا داشته تا با تولید ابزارهایی قدرتمند و کارا در این خصوص، به تداوم این هنر کمک نمایند.

امروزه، سرامیک سازی به یک صنعت تبدیل شده و سرامیک ها در انواع مختلفی بسته به مواد تشکیل دهنده شان و فرایندی که طی کرده اند تولید می شوند. اصلی ترین ماده تشکیل دهنده سرامیک کائولن است که سرامیک را در برابر شکل پذیری بسیار سخت و مقاوم کرده است.

لوازم برش کاشی و سرامیک

اگرچه سرامیک در برابر نفوذپذیری و تغییر مقاومت دارد و حرارت و سرما را تحمل می کند اما نسبت به دیگر مصالح و مواد به کار رفته در ساختمان سازی، در برابر ضربه و فشار کم طاقت و شکننده است. از طرفی ضخامت کم سرامیک نیز بر کم طاقتی آن در مقابل ضربه و فشار افزوده است. از همین رو برای برش زدن سرامیک، نیاز به ابزار برش سرامیک است که ضمن برش، آن را از شکستن محافظت کند.

انبر بشکن سرامیک گلکسی

سرامیک برها و فرزهای سنگ بری ابزارهای مناسبی هستند که برای برش و سایش انواع سرامیک قابل استفاده اند.

برخی سرامیک برها برای کار نیازی به برق ندارند و به صورت دستی  قابل استفاده هستند. همچنین بارزترین ویژگی سرامیک برها راحتی کار با آنهاست که نیازی به داشتن دانش و اموزش برش سرامیک خاصی نیست و فقط با دانستن اصول کار و رعایت نکات ایمنی می توان آن را به کار گرفت.

خرید ابزار برش کاشی و سرامیک

برای خرید ابزار های بسیاری وجود دارد که از صفحه های برشکاری که مخصوص تولید می گردند. تا ابزار های دستی که در نوع خود تنوع بسیاری دارند.

از این رو شما قادرید به صورت حضوری یا اینترنتی از ابزار هایپر محصولات خود را خرید کنید. قادرید از صفحه سرامیک بر تمامی محصولات عرضه گردیده را مشاهده و خرید خود را انجام دهید.